Cv

Äntligen fungerar det att komma in på bloggen ! Iallfall va med Karin på Ikea , det va meningen att vi skulle lämna in våra Cv där men lite svårt att unvika alla saker som finns där så Karin kom ut i från Ikea med en kasse medans jag va tomhänt :O  ,  men våra cv försvann i andra butiker så , fast jag har ett jobb sen innan så kan man alltid ha ett extra  jobb!?  så Karin vi får hoppas nu! 
Nu har jag rensat ur garderoben för 100 gången men lillen fick med sig  hälften av kläderna som hon ville ha som jag dock inte använder så why not. så nu ser det iallfall normalt ut i min garderob! 

Kikar nu också på en massa bilder som Bea tog på min student som jag inte har sätt tidigare , vilken dag det va, man längtar tillbaka.  ska visa några pics.



            
             
             
             
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0