På sin plats

Då har jag städat klart i rummet gillar verkligen inte när det ligger kläder över hela mitt golv men nu hänger dom inne på sin plats i garderoben.
Jag slapp föresten att gå hem i mörkret Steff erbjöd sig själv att skjusa hem mig så det tackade man inte nej till fast det tar ca 8 min att gå hem och ifrån steff så är det ändå lite obehagligt för det finns knappt några gatlampor, inte okej !
 Har nu ställt klockan på alarm ska nämligen upp vid 8 i morgon bitti senare vid halv tio hämtar Joss mig så är det dags att åka in till stan för ett ärende som jag ska göra .
Eftersom jag inte har trean på min tv så kommer jag inte kunna se CIS så det blir Scrubs istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0