Mongo? Monjo?

Då har jag och Jossan varit och beställt tid för navel percing , hade ju hål i naveln förut men det blev världens infektion utav ett navel smycke så det blev som det blev , men ska nu göra ett nytt försök. Åt senare på pizzan gu va gott det kan vara ibland med pizza galet , men efterått känns det väl sisådär bra efter att man har ätit det ,men man måste unna sig någon gång right? nu ligger Jossan i sin säng och ser helt bakis ut fast tror det är mer av den stora pizzan hon åt utav haha , vi har också besök utav Emils katt Mongo som jag kallar den, men heter  egentligen Monjo , båda ligger i sängen ser helt slut körda ut haha. Nu ska jag klämma mig i mellan dom!

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0