Hemligt!

Hej hej!

Eftersom Sofie gör sig i ordning inför kvällen så passar jag på att smygblogga här hos henne :D

Idag har jag jobbat och fixat inför öppningen på mitt nya jobb som sker imorgon kl. 12.00 i Västermalmsgallerian. Kom gärna och säg hej :) Ni som har vart där senaste tiden har kanske sätt att det håller på att byggas nere vid tunnelbanan i gallerian, och det är där jag ska jobba hihi!
Efter det åkte jag till Skärholmens köpcentrum, där flög "shopping jävulen" in i mig och jag spårade ur, kom där ifrån med en hel del nya plagg :) kändes bra!
Efter det åkte jag hem till mina föräldrar i Salem där jag mötte upp sofie. Vi såg Idol och sen åkte vi hem till mig på Fridhemsplan och här är vi nu.

Men nu ska jag bege mig för bitchen vill ha SPRIT, ni får ha en supertrevlig kväll!!!!
Vi ska iaf bli jättefullaaaaaa :D

xoxo Jossan F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0