Pack Söndag

Fredags va ute med Joss F. hon som gästbloggade hos mig i fredags kväll men ni visste väl innan vem hon va ? Klart ni gjorde hon kommer säkert komma igen! Vi hade iallfall galet kul men det har jag alltid med mina tjejer! Vi vaknade vid åtta pga av att joss skulle gå och jobba med nio så det var bara att dra sig upp ur soffan.
Igår mötte jag upp Erica för shopping inför maskeraden som hölls i går. Jag köpte mig ett par jätte fräscha pumps i från H&M som jag verkligen är helt kär i så sjukt snygga så det var mitt bästa köp i går. 


     





Men om vi ska återgå till maskeraden som hölls i går för Miranda som fyllde 21, kan bara säga att det va riktigt kul , alla hade olika masker några va fina andra va fula haha men det va meningen .
Idag annars kankse jag ska träffa David innan han går in i lumpen , hoppas på det!




  

  

  






Nu är de packning.

 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0