Personligassistent åt madre.

Idag va man då personligassistent åt sin egna mamma pga av att  tidigare i dag gjorde mamma laser operation i ögonen och kan då inte se på några dagar så jag fick hjälpa henne med det hon inte klarade av , såg verkligen ut som stevie Wonder i solglasögonen som hon hade fått utav läkaren.
Senare var de bara hem och fixa middag till dom små damerna här hemma och det blev våfflor , jag är verkligen kung i köket haha blir alltid lika gott kankse ska satsa på kock? nja tror inte de..
Efter middagen var de bara att bege sig in till stan och hämta laddaren som jag glömde och lillskiten hängde och med in , hon tycker nämligen det är obehagligt att vara ensam hemma själv så ja det va bara att dra med henne in. Gu vad man ser konstiga saker när man går ute i mörkret hem saken är den att när  jag och Sarah skulle ta oss en genvägen hem så såg det ut som att det stod en kille/gubbe mitt i skogen så lite små scary ut så det va bara att vända och gå den långa vägen hem , men det är troligen en sten eller något eftersom både jag o syrran har dålig syn så haha men det såg iallfall ut som nått men de va säkert en sten eller något , man inbillar sig så mkt när det är mörkt ute  inte sant?

  Nu har jag iallafall laddat mobilen så nu lever den igen , tror att David har försökt ringa men lite svårt när den har varit avstängd, synd :(! Ja ringde iallfall upp honom men han ligger nog och sover eller är ute så vi får helt enkelt höras i morgon.
Juste jag fick tag i min brukare och lämnade dvd och oj vad hon blev lycklig haha aw. 

Nu är det tid att sova , i morgon ska jag möta Erica för att köpa mask till festen på Lördag! 
  
    










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0