Vill ha min juni lön tack!

Kom nyss hem ifrån Josefine , hon skulle till jobbet och Es skulle hem till sig på Lidingö och gå ut med vovvarna!
Igår så  kikade vi på Idol  och hade de mysigt , hann också se på de där programmet kändisdjungeln som jag har börjat följa?! Hur som helst så ska jag träffa tjejerna i kväll med ,får aldrig nog av dem! Nu är det tid för dusch sen ringa Karin som har min Egypten film som jag ska ge till en av mina brukare som verkligen är helt såld på Egypten så snäll är jag.  Ska också träffa chefen, har fort inte fått min juni lön?? jag vet det låter konstigt men dom är som dom är där jag jobbar gaah!  

 



                                

 ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0