Mot Söderby

Kilade på bio med Ellan i går haha den människan är helt galen behöver inte säga mer haha :D  , men iaf såg vi The ugly truth en riktig se värd film för den som har just den humorn! Fick också träffa Markus ellans man eller jag träffade han på Mosebacke i sommras men fick en helt annan syn på honom då , men han är helt godkänd ellan!
Vaknade vid sisådär vid halv sjui morse av en orsak som bara vissa  vet varför , men känner mig inte lika orolig längre som jag gjorde i morse plus hela förmiddagen , men jag hoppas det lättar mer åt kvällen.. 
Karin kom också förbi en stund och ville jätte gärna spela Wii, haha vad kul man kan ha med ett tv spel haha där stod vi två som idioter och bara slängde runt med armarna i luften när vi skulle spela tennisen på wii haha.

Nu snart ska jag kila till mina tjejer i Söderby för somsagt så bor Jossan där nu i två hela veckor närmre mig toppen va !  Ska nu ta mig en dusch sen bege mig ditåt .


 




 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0