Kvälls promenad med Jossan

Då har jag missat att uppdatera en massa igen , men jag hinner inte somsagt. Vart ska jag  börja??
Jo i onsdags kilade jag och Karin och åt middag på en ur mysig restaurang på söder minns inte riktigt vad den hette men den va helt godkänd , senare efter det kilade vi till snaps och tog några glas vin , en riktigt mysig kväll :)
Torsdagen tog mig i kragen och sprang en halv mil sen va de hem och ta sig en snabb dusch för sen möta David i stan , vi kilade till stureplan och satte oss på ett fik och pratade och hade det bara allmänt mysigt, åkte senare hem till mina lovely girls på fridhemsplan , det va meningen att vi skulle kika på film men vi struntade i det  och satt och snackade istället går ju lika bra de . David hämtade mig lite senare efter hans fotbolls match och begav oss hem till honom   Vi satt och kikade på film sen va de nattinatt för oss.

Fredag, vaknade vid sådär tio av att Josefine ringde mig och det va meningen att jag skulle vara med Es och Jossan på våran Bamse frukost , men david låg fort. och sov han bara somnade om när jag försökte få han att vara vaken men inte det han somnade om igen, men han va värd det , så jag hann aldrig till våran frukost men det blir nog fler sådana. Mötte senare tjejerna på Västermalms gallerian senare kilade vi hem till Josefine , och verkligen alla tre slocknade bara vi satte oss i soffan haha en liten powernap va de , sen va de bara att fixa i ordning oss för sen skulle vi hem till David och föra innan vi skulle vidare. Klockan gick och det var dags att kila hem till David ,  vi fick skjus utav Emil som skulle hämta katten hemma hos josefine som hon hade passat så det va ur skönt.
Vi hade sjukt kul när vi förade haha om jag ska kortfatta det hela , sen var det att packa ihop väskan och bege oss utåt! En mycket trevlig kväll.

Lördag , jag och jossan packade ihop lite av hennes saker pga av att hon skulle bo hos sina föräldrar med victor , hennes föräldrar är nämligen i Turkiet och har de  skönt!  så dom har huset för sig själva i två veckor. Så vid sju tiden hämtade jossan och Es mig och vi begav oss hem till tvillingarna. Trevlig kväll som alltid.

Söndag, jag tog med mig min lillasyster till gymmet för solning och lång promenad ,senare va de bara hem och städa och packa som vanligt för sen åka hem till pappa . Efter middagen mötte jag och Trazzel upp Jossan och singe och gick en kvälls promenad!
Nu ska jag nog ta mig en glass blev ovanligt sugen på de ??! 

 
 






 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0