Sångpedagog?

Skypade med Moa och det va riktigt roligt fick prata av mig lite och så , sen fick hon lite information vad som händer i Sverige , men vi ska skypa igen men det blir de blir förs om några veckor när det har hänt något nytt!
 Vid middagen ikväll satt jag och Nina och diskuterade om jag kanske skulle börja hos en sångpedagog eller i en gospelkör eftersom jag har sjungit i hela mitt liv och har nu inte öppnat munnen på snart fem år så vore det faktiskt roligt , man sjuger liksom ut sina känslor iaf jag haha låter kanske sjukt när jag säger det , men dom som dansar och sjunger fattar nog vad jag menar med det ! 
Ska snart packa upp mina kläder som jag alltid gör varje söndag som ni vet annars blir det väl en tråkig söndag kväll.. 



                                                   ♥
                  


Kommentarer
Postat av: Es

Åh säg til mig om du hittar en bra kör!

Jag vill så gärna sjunga jag med :D

2009-10-07 @ 19:49:55
Postat av: Es

Jag vill också sjunga!! :D

2009-10-11 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0