Lite wow?

Jag vet att klockan inte är så mycket men jag kan inte sova längre ligger och tänker på så  mycket saker så att jag inte kan somna om riktigt segt, men iaf i går kväll hittade jag min ring som jag fick utav en kille som heter Sebastian som jag var i hop med i tredje klass haha om Josefine H. läser detta så kommer hon får sig ett skratt vi tre gick nämligen i samma klass , hursom helst så satt jag och kollade runt bland mina gamla skivor och hittade då min gamla madonna platta och när jag kollade närmre så har Madonna exakt likadan ring som jag !? låter inte det lite märkligt av alla ringar i världen så har hon en likadanring  på sitt album från 90 talet som jag har ,okej kanske inte woow men lite iaf!
Ska nog gå en runda nu på morgonen det är inge vidare väder men jag får se senare det kanske spricker upp en liten solstråle..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0