Dåligt

Dålig uppdatering jag vet , men kan börja med att skriva att det nya jobbet går jätte bra alla verkar gilla mig  redan , man verkligen trivs när man kommer in innanför dörren och så ska det vara!?
Nu idag ska jag åka till jobbet och få tider som jag ska jobba framöver och lämna in en bunt massa papper som man va tvungen att skriva under o bla bla , efter det kilar jag till Es jobb och hon ska göra ett armband till mig  ett personligt hur gulligt är inte det , sen vid halv fyra kommer Jossan dit!
 Juste fick äntligen tag på min chef i södertälje har försökt nu i ca 4 månader  och när jag ringer får jag svaret " Va och du ringer nu om det !? "  men då blev jag faktiskt irreterad på henne och sa då att jag har lämnat meddelande  på hennes mobil men har inte fått något svar tillbaka och så har jag ringt bemaningen men inget svar där heller hon förstod mig  men fick åter ett dåligt svar " Jag har inte tid just nu har mycket att göra men lämna ditt mobil nr så ringer jag upp "  , Bullshit klart hon har tid och ja hon ringde aldrig upp mig jag måste ha mina pengar så att jag kan betala Thailand resan , ska förhoppningsvis dit den 18 Mars sen en annan sak som ska hända i vinter det är att jag och mina tjejer ska till Åre :D hur  mysigt som helst! Så jag har två grejor att se framemot galet!

Nu är det frukost klockan är 09.03 och jag är uppe men det är alltid bra att vara uppe tidigt så att man hinner me det man ska göra, ska bla till banken tidigare i dag ,måste dit innan alla pensionärer kommer och tar all tid på sig i världen haha.



                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0