Scary

Då ska jag börja med helgen  jag jobbade kväll i lördags lite halvt segt sedan kilade jag hem till Jossan och Co och det tar bara fem minuter att gå ifrån mitt jobb hem till henne toppen va!?  Vi skulle ut och fira Dajje som fyllde 20 :D  trevligt var det, söndagen var det time för att jobba igen vid ett tiden och det gick ur bra men dom på jobbet har verkligen skrämt upp en ordentligt  för precis  innan jag skulle åka ner till källaren för att hämta materialer så säger min kollega " sofie bara så att du vet så går det rykten om att det var en människa som tog livet av sig där nere för flera år sedan "  åh det där kändes underbart att höra när man är redan påväg ner med hissen !! Tror inte riktigt att det är sant men ändå lite scary ..  sen uppe i omklädningsrummet samma sak där .. att en ssk går runt o bla bla låter egentligen ur löjligt  vad gör en ssk uppe bland omklädningsrummen? dom ska väl hålla sig nere bland patienterna? så det där tror man inte riktigt på men ändå så sitter det fast i bakhuvudet när man är påväg upp till omklädningsrummet haha .

 Idag ska jag nog in till tjejerna en stund eller så kommer jag in senare ikväll fär jag måste städa och fixa ska till madre ikväll men Jossan ska  också få pengarna till Åre så att vi kan boka stugan och allt ! längtar galet!
 ska fixa det sista sen kila iväg!



                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0