Cats

I går va jag på musikal med Therese och såg "Cats" , den var bra men vi har sett bättre men den är värd att se.
 Efter cats kilade vi hem till Joss som hade varit på hennes systers 30 års middag i stan så att hon satt hemma i sin ensamhet innan vi kom!  Sen satte allt i gång , fixa sig sen efter någon tmma kom Emil och Moa och joinade oss sen en stund senare kom Es kompisar det va trevligt det lilla vi hade , sen bar det väg till Harry b James , jag vet att jag har skrivit tidigare att jag aldrig mer skulle gå dit men va gör man inte för sin kompis som gillar hårdrock , men kvällen vart faktiskt lyckad haha!
Nu ikväll var det släkt kalas för madre trevligt det , meningen va att jag skulle hem till tjejerna men kalaset tog aldrig slut  så jag hann inte dit tyvärr :(
ska sätta på tvn och se om det finns något roligt att se på..



          




         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0