COLD!

Va ute och firade Jonas i går som fyllde år ,en mycket trevlig och galen kväll haha!
Nu ligger jag  i sängen och fryser snart till is det är så galet KALLT!  Jag har två täcken över mig och en tjocktröja på mig och ändå är det kallt kommer säkert bli istid snart jag hinner nog frysa till is till dess!  Karin och Jens är i Egypten man önskar ju att man var där i värmen..
Vad händer denna dag jo vid fem kommer mina tre bröder och ska äta middag här pga att mamma fyllde år i Torsdags så ska det bli lite födelsedags  middag då, sen ska jag förhoppningsvis träffa mina damer sen på fest i Nacka.
Har inget mer att skirva så vi får höras senare.


                    
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0