Kemi fantast

Har försökt att publicera två inlägg här på bloggen men dem har inte verkat vilja publiceras upp .. aja försöker på nytt . Igår var jag med tjejerna Es mådde inte så bra så hon gick och la sig medan jag och Jossan va pigga och rastlösa så fick jag iden att vi skulle gå till 7-eleven och köpa lussebullar men allt va slut.. så vi fick nöja oss med en glass haha . Nu ikväll behövde Sarah hjälp med Kemi läxan och jag som är rätt bra på det var på plats och det var lätt säger hon som gillar kemi  , medans Sarah hade lite mindre lätt för att förstå vad jag  snackade om ni vet , väte, kol , metan etc . men hoppas hon försod någonting av det jag sa ??!
Imorgon blir det träning ska bli skönt.. nu godnatt!


                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0