Tillbaka

Då är jag tillbaka i bloggandet , har inte haft något internet hemma här hos mamma på över en vecka men nu verkar det som att internet är tillbaka jäj! Vart ska jag börja ..  i lördags var jag ute med Jessica och hennes kompis Amanda haha en riktigt rolig kväll faktiskt, men det mindre roliga va att jag skulle upp och jobba 13.15 och Jessica skulle börja jobbet 10.30 så vi hann inte sova så speciellt länge ca fyra timmar så jag var ganska så trött på jobbet . Igår var det min sista arbetsdag för ett tag och då kilade jag och Steff och kollade på bio ,är nu ledig i två veckor ska verkligen bli hur skönt som helst ska också passa på att träffa tjejerna har inte träffat dom på snart två veckor helt galet galet!  Nu ska jag nog ta något och äta sen städa hela rummet innan pappa kommer och hämtar mig ska egentligen vara hemma hos honom denna vecka men jag har jobbat tidiga mornar så jag sov i stan i tre dagar .


 

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0