Bananer i pyamas och skattkistan under regnbågen.

Käre lyssnare och läsare. Idag så kan är det tyvärr inte Sofie som skriver hon vågade lämna mig vid hennes dator så nu är det jag som bestämmer. Kvällen har varit jättetrevlig med välkomstdrinkar, middag och fylla. Just nu slår klockan över till midnatt och här sitter bara halva styrkan. Några var tvungna att ta sista tåget och några andra har gått iväg och pratat "lyxproblem" eller vad man nu ska kalla det. Jag kan ju passa på att säga att jag är den enda nyktra personen här. Jag ska inte nämna namn men jag kan ju säga att HAN som är minst onykter kallas PG. Han fick ett helt glas vin om han svepte det. Det var senaste gången jag såg honom. Snart så blir det bad i jacuzzi eller jacouzzi eller jacutzi eller jacutzzi eller hurfan det nu stavas. Ja nu fattar i alla fall ... haha

˙ǝdɐʞslläs ɐɹʇʞʎuo ʇƃıpläʌ ʇƃıpläʌ ʇǝp ı uosɹǝd ɹǝʇʞʎu ɯʎuouɐ ɯʎuouɐ ƃıpläʌ uǝ ʌɐ ǝpuɐlǝppǝɯsʞoʇsäƃ ʇʇǝ ɹɐʌ ɐʇʇǝp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0