Första del över

Svenska nationella gick super , skönt att det äntligen är över, nu sitter jag här och pluggar lite Nk och samhäll har ovanligt nog prov på just dem ämnena nästa vecka .
va ute och mötte Malin nyss för att överlämna hennes efterlängtade stallet tröja som jag hade fått låna för några månader sedan som hon verkligen saknade , jag trodde att de skulle vara lika skönt ute nu som de var tidigare i dag , men det vart ju svin kallt ute,  ungeför som sahara öknen , iof jag har ju inte varit där men tänkte på det dem säger om att det är ca +50 grader på dagen sen - 30 ,  jaja nog om sahara öknen ..
juste , var ju somsagt på gamla praktik platsen och de va trevligt att träffa alla igen , ska jag berätta en liten hemlis som iof inte kommer vara någon  hemlis längre men en av mina handledare som jag hade när jag praktikserade där och min bror fredde kanske ska börja och träffas ! känns lite små konstigt hahah , men aja de kanske ledar till nått , vi får väl se haha.

 ♥
 
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0