Mäklare / Affärs kvinna?!

Operationen på Danderyds sjukhus va spännande men de blev lite långt tråkigt efter en stund på den andra operationen vi såg  , man va också så trött efter att man gick upp så tidigt än vanligt ,  de tyckte nog hela klassen .
Kom hem i från jobbet för en stund sen , och Eve och Weronica diskuterade om vad dem tyckte att jag skulle passa att jobba med i framtiden  och dem kom fram till mäklare eller affärs kvinna  för att jag hade utseendet för det??  öhm okej .. haha!  mja vi får väl se vad jag gör i framtiden .
ska nog fortsätta på min samhälls uppsatts så att den blir klar , så att jag slipper att tänka på den !
 
  ♥

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0