Svullis sofie

Nu ska jag verkligen inte äta våfflor på hur länge som helst , svullade i mig ca 6 st nu till midda så känner mig inte så spec sugen på de någe mera .. på ett tag iaf !
kollade nyss klart på rent hus ,och  tanten som bodde i lägeheten fick slänga ca 10 ton skräp som hon hade i sin lilla lägenhet , herregud 10 ton skräp !  Låter helt vansinigt , men det kan ju alltid ligga någon historia bakom det hela  vad vet vi ?, men de va verkligen synd om den lilla söta tanten .
Annars nu sitter jag och pluggar till Nk provet som ska vara på fredag , och de går faktiskt bra måste jag säga , lite små krångligt men det börjar sitta nu ! 

 ♥

                                    

Kommentarer
Postat av: Sonny

Åh våfflor är så jävla gott =)

2009-03-27 @ 16:28:57
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0