Jordgubbar och sol

Måndag och jag ligger nu ute i solen , fick ett mess utav Karin att hennes näsa inte va på G så vi tar solningen i morgon , sen funderar jag på att åka med pappa in till stan i morgon bitti för att fixa naglarna antingen på sturegallerian eller Åhlens , vi får se.
 I dag blir det jobb men fick sovmorgon  så börjar 15.30 - 19.00 , sen blir det att ta tåget direkt på kusin kalas här i Tumba, nu i sommar är det oändligt massa kusin kalasar , alla mina hundra kusiner fyller år verkar det som haha , men det får man ta . 
 Ska nu gå en runda , men om Karin hade varit i Vårsta NU så skulle hon ha kunnat gå med mig( fast med jobbig näsa)  men inte ,hon bor med sin Jens i Östertälje .. hm...   Karin kom tillbaka nu i från Östertälje haha.
 Måste lägga ifrån mig datan nu och mumsa i  mig lite jordgubbar i solen.


                                       

                                  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0