nattgodmorgon

Jag och Emelie hade gått runt hela Södertälje för att hitta till stället , vi hade dock en halv timma på oss att hitta dit , men efter drygt en halv timma kom vi fram och mötte också han som skulle hålla i utbildningen då fick vi beskedet att vi inte skulle ha någon utbildning ! Och där stod vi två små chockade tjejer med djävuls ögon,  efter att ha kämpat oss runt hela tälje för att hitta dit , Varför gav inte våran chef våra telefon nummer till honom ?? ska det var så jobbigt ! Det är inte första gången det här händer , blir galen, dålig planering och information!
 Men jag kilade till Karin istället som jag ringde och väckte för jag skulle egentligen dit vid tolv tiden , men va där vid tio, haha stackars Karin.
 Hursom helst tog vi vårat pick och pack och begav oss ner till parken där dem bor och solade . Till lunch blev det pizza , Det som var mindre bra med pizza stället vi åt på så tog det ca 50 min att få pizzan ..  Karin blev så facinerad över en nyckelpiga som jag tycker var mindre trevlig den va hur äcklig som helst usch!
Vi kilade ner sen till Södertälje för att handla lite inför Mallorca som jag åker till på lördag hehe :D , Jens hade ringt Karin och sa att han va påväg hem så att hon ville kila hem till honom haha , dem har snart varit tillsammans i ett år och dem är som nykära , sweet!. 
 Då kilade jag en sväng till Skärholmen och shoppade lite innan jag skulle åka och jobba natt !

Natten gick relativt bra , fick smaka på en jätte god mexican macka som va också kalori snål , men den va väldigt god!
 Kom hem vid nio  tiden på morgonen , sov till 15.30 ,  senare mot kvällen kom Steff och vi kilade och handlade lite frukt , chips och jucie och satte oss vid Uttran sjön och bara tog de lugnt.

Jag har inte somnat än och klockan är 03:57 , försöker  sova men att det inte går , pga över att jag jobbar så mycket nätter och brukar jobba vid den här tiden på morgonen , men men måste tvinga mig själv till att sova . annars kommer jag bara vara trött och hängi hela dagen.

 Men för mig säger jag natti natt ska försöka sova nu!


            
            
 
       

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0