LONDON-09

Då är man tillbaka i från London!  Väskan blev full med massa shopping , har verkligen haft en rolig resa!
  Jag fick världens överraskning när jag kom till Arlanda och det va att precis vid incheckningen så stod mina kusiner + mostrar där , och jag själv förstod ingenting utan blev verkligen chockad över att dem skulle med på ett positivt sätt haha!
 Men  resan blev verkligen lyckad o rolig :D

Nu snart ska jag kila ner till Ica och handla inför jobbet , börjar jobbet kl. 22.00 ska jobba natt! 
 Då säger jag godnatt här !

                         
                          
                          
                          
                           
                          
                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0