midsommar - 09

Det blev ingen solning , Steff hade försovit sig , men men vi får ta det i morgon efter att  jag har komit hem i från jobbet klockan 08.00  ska jobba natt  på självaste MIDSOMMAR !  , det positiva med det är att jag får mycket pengar .. men ändå vill inte jobba natt denna dag! 
 Ska iallafall få i mig lite midsommar mat här hemma, sen kilar jag till gänget som befinner sig i Södertälje , men ingen av mina favorit tjejer Emma eller Josefine  är där :(  , så att jag är nog den enda tjejen med grabbsen men det är inte fy skam det heller haha.
 Ska hjälpa mamsen nu med efterätten , men ni får ha en grym midsommar där ute i regnet !

 
 
                               

    ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

puss gumman :) hoppas du hade en bra midsommar utan oss iaf! vi får ta och ses snart!

2009-06-22 @ 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0