King of pop

Sitter nu vid den jätte gamla datan som jag tycker har världens data skärm haha, skulle in och kolla efter en låt som jag lyssnade på hela förra sommaren men hittade verkligen inte den , men så otroligt nog hittade jag den , så gla` vart man!  Kollade också runt bland mina bilder och hitta en mängd massa roliga gamla bilder , såklart tänker man " hur kunde jag klä mig sådär!?"  ,   men äsch det var ju modet då och alla såg ut så , det var helt enkelt snyggt då. Nu ska jag kila till köket och poppa en påse popcorn tänkte jag , sen vid halv åtta på 4:an  är det minnestund för Michael Jacksson som jag tänkte se . 


                           
                           
                           
                                                           2007
  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0