"Mina skor"

Fredag

Middagen vart toppen, Fredde hade  stått för laxen och blev ett klart godkänt .  Moa , jag, Stellan,Fredde och Markus tog senare ett bad i jacuzzin , för senare  mot kvällen kilade jag vidare  på fest hemma hos Alex Ö.   medans resten begav sig hem till John L. 
 
Lördag

Min mobil började helt plötsligt haka upp sig , så jag fick skjus utav  Jim ner till Tumba som ändå skulle åka och hämta Alex ,  för sen åka till mamma och hämta min andra mobil som jag har just nu  igen..
 Kilade senare ner till gymmet och solade och gymma samtidigt och duktiga Anna som gick runt och dammsugade ibland alla oss som träna plus i värmen ;D 
 Senare var det bara att kila hem i värmen men hade Erica i telefonen så det gick snabbare , det går faktiskt snabbare när man antingen pratar med någon eller har musik i öronen . 
Senare på kvällen kikade jag , Niki och Moa på Patrik 1.5 haha en riktigt rolig film, tänkte åka hem till Alex Ö. igen men somnade direkt när jag la huvudet på kudden , det va egentligen inte meningen att somna , skulle ha åkt till honom men somnade somsagt.

 Söndag

 Ska snart till gymmet igen , glömde mina ballerina skor där  i går som jag måste hämta innan dem försvinner ! Annars blir det att städa och fixa  i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0