"Vadet"

Kommer vara ledig några dagar framåt nu, ska faktiskt bli skönt , sen att man tar nya tag igen.
 Gårdagens jobb gick faktiskt jätte bra , senare mot kvällen kom Salam haha en rolig tjej det där haha bara hon öppnar munnen så ligger man ner på golvet och skrattar haha otroligt , hon borde egentligen bli komiker haha , så är personalen på mitt jobb iallafall haha.
 Tänkte kila till gymmet i kväll , men struntar i det och gör de i morgon istället , måste verkligen börja träna på allvar , har ett vad med Pg och Virre att om jag inte är vältränad till nästa sommar så ska jag bjuda dom på öl en krog kväll , och om jag vinner blir det tvärtom men jag föredrar hellre  drinkar än öl , så grabbar det är bara att spara pengarna för jag kommer vinna hela vadet .
 Ska nu ner och steka pannkakor tänkte jag , eftersom jag nästa börjar att bli en stjärna i köket så passar det mig  perfekt haha.  ja okej kanske inte lika bra som mrs Stefanie hon är geni i köket , så den nivån kommer jag kanske inte upp till haha , men vi får se. 

 
                       
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0