Skrik rosa

Jag hade helt fel om Ellan , hon kom till Amanda ändå :D haha verkligen en suprise!  Stackars Ellan vaknade hemma hos Mandy och hade tydligen stukat foten i går kväll , hon minns inte riktigt hur haha , så hela bilfärden hem satt hon och klurade på hur det gick till men jag tror inte riktigt  hon kommer att minnas det haha ,själv kom jag hem utan en massa skador ! Mitt nagellack var tydligen populärt igår varför vet jag inte , ett helt vanligt  rosa nagellack , okej, det är lite åt skrik rosa hållet men ändå haha.
 Idag är jag ledig en hel dag , äntligen , ska förmodligen hem till Ellan ikväll , hon kan inte gå ut med den där foten , eller så struntar hon i det och gör det iallafall man vet aldrig med madam!  ska kolla med Steff och Anna om dem har lust för lite motion men utan vovvven , han är uppe i Norrland  hemma hos Freddes mamma  så att han får springa av sig lite mer än här hemma, det är faktiskt lite tomt här hemma utan honom haha.  
 Ska nu leta efter min spårlösta ipod.


               
               



 ♥

 


Kommentarer
Postat av: Ellan

Haha min fot gör oooont =/ Mest galen kväll minns ingenting.. kanske lika bra?

Älskar dig gumman.. vi får ses snart igen <3

2009-07-12 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0