lediga dagen över

gårdagen va inte så  speciellt bra , mådde verkligen jätte jätte dåligt ville bara hem och vila kroppen men va tvungen att hämta mitt halsband där det stod " storasyster" på som jag hade beställt för fyra veckor sedan  som var klart i skärholmen och det var iof en positiv sak , men  det första jag gjorde när jag kom hem va då självkalrt  att gå och sova , känner mig som en arbetsnarkoman  just nu suck!   sov mellan halv sju till 01:30 då jag gick ner för att hämta pillerill mådde verkligen dåligt , men är på bättringsvägar förtillfället.  trött och hängi som jag var  åkte jag ner  till centrum vid tio för att hämta mini tårtan/bakelse till moa som jag hade beställt , hon fyller nämligen 19 i dag , sedan köpte jag ett par läckra glasögon som genast blev poppisar så jag hoppas att madam använder dom vä nu ! 
 Vid halv två tiden kilade jag ner till centrum igen och fikade med Emelie K. riktigt trevligt faktiskt , vi är gamla barndoms kompisar och har tagit  upp  kontakten igen   efter 13 år och det ska vi självklart hålla! 
 Då är min lediga dag snart över  börjar  jobba i morgon igen , hoppas att det kommer att gå bra mår fort inte super , men får se hur det går ! 

          
          
          

 ♥

Kommentarer
Postat av: Tanya

Jag bor i Alby :) sjdåå?

2009-07-29 @ 07:17:53
URL: http://tanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0