arbetsnarkoman?

dagen gick bra men det blev segt närmare mot slutet  somnade när jag kom hem en stund rätt skönt faktiskt !
  pappa sa till mig i dag att han tycker att jag jobbar alldeles för mycket , och han har nog en poäng i det , jag hinner knappt träffa mina nära och kära ,  bara jobb jobb hela tiden och det är verkligen synd ! men ska försöka att ta ledigt så att jag kan umgås och bli social igen blir ju instängd av allt jobb blir galen !  ändring på detta! 
 Sen är Ellan spårlöst försvunnen har försökt få tag på henne  vet inte riktig vad madam gör haha..  får prova i morgon igen helt enkelt. 
  Pappsen och Nina kom hem i från St Tropez för en stund sen och jag fick en jätte fräsch  stor armbands klocka i från st Tropez , min andra arm klocka har precis gått sönder så detta var perfekt !  
 Måste sova nu jobbar hel dag i morgon 7-22.00  suck ..

                    
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0