Middags låda , heter det då?

Kom hem hit till mammsen för en stund sen ,  min tanke var att jag skulle  gå hit men eftersom pappa ändå skulle in till stan så kunde han slänga av mig här , inge bra i från min sida jag SKA  röra på mig så mycket som jag kan , lovar att jag inte ska fuska någe mer !  varför jag åkte hit va för att jag skulle hämta vinet som jag ska ha med i morgon , och mina skor.
 Gårdagens jobb gick väl lika bra som vanligt , jag och min brukare gick och handlade mjölk sent på kvällen innan affären och stängde annars skulle Zandras morgon vara förstörd  utan hennes mjölk haha , så jag hoppas verkligen hon är nöjd nu haha. 
 Jobbar samma tider i dag som jag gjorde i går, kommer då vara hemma vid tolv i natt , och ska upp 05.00 dagen efter .inte okej ,  
 Ska nu laga mig middagen som jag ska ha med mig .


 ♥

 


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

ja dom är la heta =D

2009-07-23 @ 17:27:00
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0