Vänder upp och ner

Just nu håller jag på och vänder upp och ner på hela rummet , verkligen en renstädning och de behövs nog !  jag och karin fixade min garderob så den är klar nu är de bara resten av rummet och det ska bli klart innan jag sticker till Danne vid halv 10 ,  de måste verkligen blir klart i dag pga av att det  är jobb  i morn börjar halv 2 till 21:30 så att de hinner jag inte !  och idag åkte Karin och Jens utomlands , de skulle verkligen inte sitta fel med att åka på en solsemester med 30 graders värme !   Halsen har också börja krångla  vill verkligen inte bli sjuk nu ! + så har vi magsjukan som går på jobbet , kan de bli bättre .. bläbläblä

ha en bra lördag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0