slask väder!

Jobbet idag har verkligen gått super !  Möte senare Josefine F. i stan och de blev lite inköp för min del:

♥  Coco Chanel  Parfym - Nk

♥   Estee Lauder foundation - Åhlen`s  , Estee  Lauder mascara - Åhlen`s

♥  Makeup sponge - H&M 

Och fick  min efterlängtade ring i från Pilgrim som jag hade beställt i från Taxfree innan mamma och Per åkte till Thailand!  Thanks, Mom♥
Och i morgon är jag ledig och då ska jag möta  Josefine F.  i Tumba efter hon har jobbat för sen åka in till stan och fika :), senare beger jag mig till Sickla för att möta upp Gedda , han ska ge mig en film som  han , jag och några  till i från gamla klassen spelade in i 8: an :D så länge sen jag såg den! ska verkligen bli kul att se den:D  , senare kommer Karin till mig :D , och då ska hon äntligen få sin julklapp ! 
Vädret idag var verkligen ingen höjdare ..  mina skor är helt dyngsura nu pga av att det är så blött och slaskit ute verkligen helt blöta nu, inte okej!  usch!


  ♥


  



  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0