Snöstorm

Måndag:

Sista måndagen på lovet , men de spenderade jag med Karin
! :)  vi var hemma hos mig  i några  timmar pga av att hennes busskort inte går att åka på efter sju så vi åkte ner till tumba c och Köpte mat  till middan vi skulle laga och de blev kyckling med potatis  , vi  är mäster kockar i köket !   men de blev super gott , senare slappade vi bara i soffan och pratade  en massa och kollade på en film som gick på tv !   ( kunde äntligen dra henne i från hennes Jens !   )


Tisdag:

Kilade hem till madre för att hämta mitt presentkort  som jag skulle ha haft med mig i morn men de fick skjutas upp pga att sabina var genom förkyld :/  men men vi skulle höras på tors och beställa in en  ny tid ! skulle nämligen gått upp till sabina och färga mina ögonfransar osv hade fått de av mamma i jullklapp .
Möte sedan upp Karin i centrum  för sedan åka hem till mig.   vilken snöstorm de är ute , vi såg ut som 2 snögubbar som va ute och gick  haha. 

Puss hej!




Kommentarer
Postat av: Sonny

Hahaha

2009-01-06 @ 20:05:28
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0