PRAKTIK

Då va första praktik dagen klar ,  de va lite kämpigt  att komma till rätt avdelning fanns ju 100 olika gångar och hissar men hittade tillslut och allt verkar verkligen toppen!  haha hade bara en halv timmas intro men i morn börjar allvaret , då börjar jag klockan 7.00 !  och då får jag sällskap av Maria in :)  det är toppen att ha någon att åka med på mornarna som börjar samma tid som en själv !
Så ikväll blir de nog en tidigt kväll för mig del..
efter praktiken kilade jag snabbt till Gamla stan och hittade ett par jätte snygga skor som jag verkligen ville ha ,de va också rea på dem ! men så kom jag på att lönen inte kommer förns i slutet av  Januari! SURT!   får väl vänta tills dess och hoppas då  att skorna och att rean är kvar på dem då , vill verkligen ha dem!





Kommentarer
Postat av: Sonny

Låter som praktik på Huddinge Sjukhus :P

2009-01-08 @ 18:01:11
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0