Lagom kallt ute

då är min första lediga dag snart över , igår kilade jag hem till Malin för lite film och de blev två lite halvskumma skräckfilmer  och vi vaknade vid  typ halv 12 och de blev frukost och ännu en skräckfilm , sen va de dags att bege sig hemåt till hunden som skulle ut på promenix , och idag gick vi på en lång promenad från mig till Vårsta och  Botkyrka golfklubb och sedan hem igen de tog ca 1 o 30 min  :)  imorn funderar jag på att gå med han till södertälje , det är verkligen en låång väg ! så får se om jag har lust att gå så långt i morn ..

Pöss

 ♥


Kommentarer
Postat av: malin

Ääääääh sofie.. gå? till södertälje? Tänk liksom efter lite asså :O

2009-01-29 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0