Is promenad

Hejhejhej:)

Kom nyss in från en vinterpromenad på isen med Karin och Trazzel , och karin hade lite problem med att gå på isen, på våran promenad snubblade hon väl ca 100 ggr ;) tror karin behöver skaffa glasögon :O
På Lördag åker Karin och Jens utomlands och jag blir kvar här i kalla snöiga Sverige .. alla är utomlands förutom jag ! bla Mamma o Per är i thailand inklusiv halv brorsan som åkte innan jul ! jag ska vänta tills sommaren då jag ska åka till Mallorca i 2 veckor v.28 , men de är ju 1000 veckor tills dess , de är liksom vecka 2 nu !

Nu ska jag kila iväg till bussen

Puss hejs ♥

Kommentarer
Postat av: Sonny

Gud vad skönt! =)

2009-01-07 @ 22:17:01
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0