Hade rätt !

haha jag  hade tydligen rätt ! när jag kom till jobbet i morse klockan 7.00 så skulle jag egentligen börja 13.30!  så jobbigt! aja får förhoppnings sluta tidigare sa chefen på jobbet när jag kom ...   men grejen va att jag och min handledare skulle ha köket i dag vid 7.00 men tydligen inte !  lite irreterande va de iaf, hade ju stressat hela morgonen , bussen var 30 min försenad fick ringa och säga att den va försenad o bla bla ...  men egentligen behövde jag inte stressa ! och stackars zirre som fick en massa oroande sms ifrån mig hela morgonen  haha!

ska ta och springa en runda nu innan jag åker iväg igen!




                                                

Kommentarer
Postat av: Sonny

Haha ja men det är väll bättre att komma 6 timmar tidigare än 6 timmar försent ;D

2009-01-15 @ 12:59:45
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0