BODYWORK

Ligger och lyssnar på bodywork skivan  som jag köpte i förrgår xD  , haha alla bara skrattar åt mig när dem hörde att jag hade köpt den haha , vadå?? skit bra när jag springer på vårat löpband haha ! 
Då är min sista lediga dag snart  över , och den har  verkligen  varit slapp slapp , men de är  verkligen skönt !  och det blev ingen promenad till södertälje  låter egentligen konstigt att jag skulle gå till södertälje men man kan  faktiskt göra de , ah okej de är en liten bit att gå .. men riktigt bra träning ! nått positivt iaf ;)   Utan jag gick till Vårsta sen till Golfklubben , sen tillbaka ! Nu ska jag sätta igång med träning på allvar !
Imorn är de min sista praktik dag :(  de ska faktiskt bli tråkigt  , trivs så bra !  sen är skolan i gång i gen ..   och de är ca 3 månader och 3 dagar kvar till studenten !!  Så de är bara att räkna ner :D

Nu ska jag sleepa !

      ♥

                                                                         

  
                                                                              

Kommentarer
Postat av: Sonny

Najs. Studenten is the shit ;)

2009-01-30 @ 21:26:09
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0