Axelspärr

Friday:

Min sista dag på SÖS , de var  verkligen jätte tråkigt att sluta trivdes super bra  där !  att fyra veckor kan gå så fruktansvärt fort !  :/  ,   Jag hade två kollegor som  jag verkligen såg upp till  ,Dyana och klart Lipi  , två bra förebilder .
Det här var verkligen den bästa praktiken jag  har  vart på.
 
Senare på kvällen åkte jag till Mrs. Förnemark   för att fixa i ordning mig  för sen drog jag och mina Josefinor ut , och det blev verkligen en lyckad kväll , right girls ;D   haha.

Saturday

 
Sleepade över hos Jossan  och vaknade  vid sådär vid 12.  tiden , senare blev båda så sugna på pizza så vi kilade ner och käkade .. de måste nog vara en av världens godaste dagenefterkrogenmat  .
Senare på kvällen hade jag inte någon lust att gå ut ,  Anna försökte verkligen få ut mig men mådde inte så bra den kvällen så för mig blev de lugna gatan .

Sunday

Blev väckt av en full Fredde  vid sådär vid halv 6 som hade kommit hem  ifrån en bröllops fest  haha sådär lagom kul!
Fixade och städa mitt rum , tog  den vanliga  hund promenden  med simson till Vårsta sen hemåt ! sedan var de bara att packa för sen bege sig hem till pappen .  De som senare hände på kvällen får ingen veta , mellan mig och en till.

Monday

Första skoldagen   ville verkligen inte tillbaka usch!   men träffade min babe  Ellan pellan  på bussen wiie !
men det va ju roligt att träffa allehoppa igen .  After school begav sig jag o min Sandra in till staden och shoppade  med varsin tung väska  hängande på varsin axel,  fick typ axelspärr haha.

nu ska jag ta och leta efter en kedja till Karin , sen är de sovtime .

Bye . 



                              




 

Kommentarer
Postat av: Förnemark

Gumman! Vi hade sjukt kul i fredags ;)

I helgen kör vi igen :D

2009-02-02 @ 22:49:58
Postat av: Sonny

Värsta resumén, sounds good =)

2009-02-04 @ 18:30:24
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0