Sleep

Tisdag gillar vi verkligen den dagen?? nä inte jag iaf , har bara två timmars lektioner hela dagen som går i 1 km i timman :/ men en sak som gjorde dagen lite roligare  var att jag fick Vg på samhälls provet  :)   klassen hade också betyg snack med våran samhälls lärare  och jag ligger på vg nivå , Topp!,  får se om jag toppar mig till mvg , kan ju alltid hoppas ,  skulle vara nått de ! 
Har nu också städat  garderoben igen , har en lillsyster  på 13 år som älskar att ta kläder ur min garderob  och ni kan ju tänka er hur garderoben ser ut   efterrått ?!   så det blir  rörigt i  hela garderoben  så att man knappt kommer in  , det är verkligen tröttsamt !  hittade också  min hairspray flaska som var helt tom som hon har gjort slut på  för att göra  sin lamp skärms frisyr ,if you know what I mean :p  Nu börjar CSI om några min , ska kolla lite innan jag somnar !

Sovgott!
   ♥


 

Kommentarer
Postat av: Sonny

Hehe, Tisdagar kan vara ganska sköna, måndagen är den jävligaste och torsdagar. Måndag då vet man att man har hela veckan framför sig och torsdagen då vet man att man tagit sig genom nästan hela veckan men att det är en jävla dag kvar, blä.

2009-02-04 @ 19:28:26
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0