two Days

Tisdag:

Nu tycker ja att isen kan smälta bort , får ju panik varje gång ja ska  gå ner för backarna !   jag  verkligen varit bra i dag ,
Har gått två timmar med simson och direkt  efter gick jag till gymmet och spinnade i en timma! och i morgon ska jag springa en runda måste verkligen komma igång med träningen på allvar nu , har  ju iof ett löpband här hemma så antingen springer jag på det eller springer utomhus.. min ipod är hemma hos pappen så den kan jag skippa , vill verkligen inte hålla i mobilen och sringa ,Dyana på min praktik hade en smart grej på sin arm som är en ipod hållare , som hon hade när hon skulle gymma , de kanske är nått man borde köpa??!
Imorgon är de onsdag och det är skridskor på idrotten och jag som inte är någon stjärna på isen,  får väl hoppas att jag inte ramlar och dör  på isen haha , sen är det så att på fredag ska jag vara med i en semla  tävling i skolan , alla treor ska tävla och det blev jag som ska tävla och det verkar lite så att det är bara jag som är den enda tjejen av alla andra klasser som ska tävla haha vi får se hur de går !
Nu är de nog dags att sova , ska läsa ut en bok innan jag somnar

Onsdag:

De va somsagt skridskor på idrotten och verkligen hela klassen hade kul! ska  snart ut med simson på två timmars promenaden senare kanske träffa Jossan :)


Kommentarer
Postat av: Sonny

Fan vad grymt, ett löpband hemma? det vore ju inte fel!

2009-02-13 @ 23:35:32
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0