Sofie på isen

Hur gick de egentligen för mig att komma ner för alla tre  isiga   nedförsbackar med högklackat i morse !? hade Ellan i ena örat så att hon hjälpte mig lite på traven att komma ner haha. fick nämligen ta min väska och sätta mig på den och åka ner för en av backarna och som tur var så fanns det ingen i närheten så ingen såg mig iaf när jag åkte ner för backen  hoppas jag! , men backen är verkligen läskig när det finns is på den !  Men hursomheslt så kom jag ner för alla backar smärtfritt haha!
Ikväll blir de en hel kväll framför skolböckerna  har verkligen så otroligt mycket nu innan studenten :/  de är ju  bara några månader kvar så man överlever nog .
ska lägga mig ner i sängen nu och läsa om Lagerlöf och Strindberg . yippe..
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det skulle jag vilja se =)

2009-02-09 @ 20:44:03
Postat av: Sonny

Haha du skulle filmat och lagt ut på youtube :P "blond girl cant walk" haha



Well, plugga på som helvete, det tjänar du på i längen, jag lovar!



Good luck =)

2009-02-13 @ 17:55:20
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0