Men bort !

Första lovdagen , och de började med att jobbet ringde mig vid halv 9 tiden i morse och kollade om jag ville jobba , så jaa hade ju inget annat för mig så, ska  dit vid fem tiden.  Va också på gymmet idag vid 11 tiden  , känns verkligen bra , ska nog dit i morgon med eller så springer jag på bandet för somsagt det är ju "Sportlov" är det inte då man ska träna?? haha.
Håller nu på och bakar scones för första gången i  mitt liv , men jag tror faktiskt att dem blir bra , ska nog ta med dem till jobbet så får alla ta del av mina scones bara inte Erika jobbar ikväll för hon är ett bak geni och vet inte riktigt vad hon skulle säga .. men hursomhelst så tycker JAG  att dem blev bra !  Gårdagens väder , vad ska man säga om det? jag trodde att våren var påväg men istället kom det en mängd massa snö ! är så trött på slasket och snön , bort bort!
ska ut med simson nu  på den vanliga Vårsta rundan  innan jobbet. 

  bye.
    ♥

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0