Fettistisdag

Det är tisdag och det är fettisdagen då man ska äta semlor , men jag känner mig ganska så osugen på semlor efter tävlingen i skolan  haha.  Håller nu på och städar hela min garderob här hos mamma , och hittade tröjan som Karin ska få utav mig !  men gud vad mkt kläder man hittar i sin garderob som man har glömt bort eller  som bara finns där som man inte anväder , allt ska verkligen bort !  Kanske lillsyrran hittar något som hon vill ha skulle inte förvåna mig .
Idag blev det ingen hund promenad till Vårsta som vanligt utan till grustaget , kanske inte var den bästa iden eftersom det var så mycket snö! såg ut som en snögubbe när jag kom innan för dörren hehe.
nu ska jag forstätta städa ur garderoben  så att den blir klar , får se hur mycket kassar med kläder det blir.

  ♥



                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0