Det kallar jag hurtig

Äntligen är det lov  ,  och klockan  är typ nio och jag är vaken och ska ut och springa en runda och det kallar jag hurtig haha.
idag är det jobb vid fem tiden ,  ska bli ganska så skönt att jobba ,  liksom att få  tänka på andra tankar .
Ellan åker till Åland i dag och ska vara där hela veckan och bara ta de lugnt , blev faktiskt lite avis där , tänk egentligen va skönt att bara va på ett ställe i några dagar och verkligen ta de lugnt inge stress ingenting!? de skulle nog behövas för  min del !
Ska hoppa i tränings kläderna!

  Solange
        ♥
   

                                                                               


Kommentarer
Postat av: Sonny

Lycka till! =) kram

2009-02-22 @ 21:36:20
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0