STRESS

igår var jag i stan somsagt men hittade verkligen ingenting helt galet  hade nästan ingen tid heller pga att mamma ringde mig vid ett tiden och frågade om jag kunde ta hennes tid hos Sabine och det tackar man inte nej till så det vart bara en snabb looking i stan ..   efter att ha varit hos sabine gick jag och mötte Miranda vi gick runt i centrum för att se om det fanns något att ha på sig i dag men inte det heller så vi åkte  hem till pappens place o bara hade tjejsnackt innan Henric kom hem .  ska om en liten stund till tälje och se om jag kan finna något där ska se om Karin är hemma i från Norge också , hon får komma och hålla mig sällskap och rådgivare haha.

Frukost nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0