Nyårs fix

Gosh jag är redan på g igen halsen börjar bli bra men det går långsamt,  jag ska om en liten stund in till stan och kika efter nyårsklänning för i morgon är det dags är verkligen taggad kommer bli topp topp! ska senare möta upp Miranda i centrum för lite ärenden mohaha sen upp till sabine och beställa tid för att noppa ögonbrynen känns som att det är time för det nu.. så nu börjar det koka i kastrullen jag är lat i dag orkar inte laga värsta buffen så det blir makaroner med ketchup mums ?? nja inte så speciellt men om jag ska hinna till stan så slänger jag bara ihop något snabbt och enkelt ..

OCH ska förhoppningsvis träffa Joosspoff :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0