LYCKA!

Vilken galen kväll i går , verkligen en toppen kväll! Jossan kom  på ett bra knep i går  om jag inte kommer ut  om ett antal minuter så messar hon " taxin åker om 2 min" haha och självklart var jag snabbt ute men att det egentligen var ett falskt alarm! Men det var en riktig rolig kväll! vi somnade runt 7.00 i morse så TRÖTT var nog  de enda ord vi kunde ..
 vid fyra tiden åkte familjen + steff till hornstull och  kikade på när våra syskon hade lucia konsert , senare när jag kom hem så körde en okänd bil in på våran uppfart och direkt blev jag misstänksam men sen när dörren öppndes så var det mina styvsyskons mamma och det första hon sa va " Nu kommer jag med en skit hund till dig som heter Simson!"  Jag blev sååå glad när han kom springande mot mig har inte träffat han sen i Augusti så  vilken lycka de va ! senare mot kvällen tog jag en kvälls runda med honom kändes toppen , så i morgon bitti ska jag ut med han igen innan han ska till tandis..  måste försöka sova nu ska upp om några timmar o gå ut med honom!



                                        
                                                                   
                  
             
            
                                                                  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0